2. Sınıf 2. Dönem Zümre Toplantısı indir, 2. Sınıf 2. Dönem Zümre Toplantısı 2013 yılı, 2. Sınıf 2. Dönem Zümre Toplantısı dokümanı, 2. Sınıf 2. Dönem Zümre Toplantısı indir frmkpss
ÖZEL KAYSERİ BAHÇEŞEHİR İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜNE
MELİKGAZİ
2012-2013 Eğitim Öğretim yılı 2.sınıflar 2.dönem Zümre toplantısı 18.02.2013 Pazartesi günü saat 16.30’da öğretmenler odasında aşağıdaki gündemle toplanacaktır.
Bilgilerinize arz ederiz.
Süleyman ERDOĞAN Mithat DOĞAN
2-A Sınıf Öğretmeni 2-A Sınıf Öğretmeni
GÜNDEM MADDELERİ
1.Açılış ve gündem maddeleri
2.Yönetmeliğin 95. Maddesinin okunması
3.1.dönemin değerlendirilmesi
4.Başarının artırılması için alınması gereken önlemler
5.Ünitelendirilmiş yıllık ve haftalık planların gözden geçirilmesi
6.Derslerin işlenişinde uygulanacak yöntem ve tekniklerin gözden geçirilmesi
7.Temizlik ve sınıf düzeni
8.Okul,öğretmen ,veli ilişkileri
9.Öğrencilerin okuma alışkanlığının geliştirilmesi için yapılacak çalışmalar
10.Ölçme,değerlendirme,proje ve performans görevlerinin görüşülmesi
11.Dilek ve temenniler.
UYGUNDUR
18.O2.2012
Abdullah Uğur ÖZKALDI
Okul Müdürü
ÖZEL KAYSERİ BAHÇEŞEHİR İLKOKULU
2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
2.SINIFLAR 2.ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTI TUTANAĞI
OKULU :Özel Kayseri Bahçeşehir İlkokulu
ÖĞRETİM YILI : 2012-2013
DÖNEM :2.Dönem
TOPLANTI TARİHİ :18.02.2013
TOPLANTI NO :2
TOPLANT YERİ :Zümre Öğretmenler Odası
TOPLANTIYA KATILANLAR:Müdür Yardımcısı Reyhan YİĞİT
2-A Sınıf Öğretmeni Süleyman ERDOĞAN
2-B Sınıf Öğretmeni Mithat DOĞAN
GÜNDEM MADDELERİNİN GÖRÜŞÜLMESİ
1.AÇILIŞ VE GÜNDEM MADDELERİNİN OKUNMASI
2.sınıf zümre öğretmenler kurulu ilköğretim yönetmeliğinin 95.maddesi gereğince,yukarıda yeri,zamanı belirtilmiş olan toplantıyı yapmak üzere okul müdür yardımcısı Reyhan YİĞİT başkanlığında toplandı.Gündem maddeleri okundu.
2.BİRİNCİ DÖNEMİN DEĞERLENDİRİLMESİ
2-A Sınıfı öğretmeni Süleyman ERDDOĞAN 2012 – 2013 Eğitim Öğretim yılı , 1.dönemde tüm derslerin ünitelendirilmiş yıllık planlara uygun olarak işlendiğini, planlanan kazanımların tamamının işlendiğini öğrencilerin çoğunluğunun kazanımlara ulaştığını ve konularda herhangi bir geri kalma durumu olmadığını belirtti. 2-B Sınıfı öğretmeni Mithat DOĞAN söz alarak 1.dönemde çalışmaları haftalık planlara uygun olarak işlendiğini ,çalışmaların hiçbir aksamaya meydan verilmeden verimli ve etkili bir şekilde devam ettiğini belirtti.Performans görevlerinin öğrenciler tarafından zamanında yapıldığı ve sınıf panolarında sergilendiği belirtildi.Müdür yardımcısı Reyhan YİĞİT söz alarak 2.dönemde de bu şekilde çalışmaların düzenli gitmesini istedi.
3.BAŞARININ ARTIRILMASI İÇİN ALINMASI GEREKEN ÖNLEMLER
Birinci dönemde olduğu haftalık planlamaların iyi yapılması ve günlük çalışmaların etkili ve verimli şekilde yürütülmesi , aksaklıklara meydan verilmemesinin önemi üzerinde duruldu. 1
2-A Sınıfı öğretmeni Süleyman ERDDOĞAN söz alarak okulun imkanlarının iyi ve verimli kullanılmasının önemini belirtti.Her derste görsellerden yararlanılması gerektiğini vurguladı.
2-B Sınıfı öğretmeni Mithat DOĞAN:Derslerin işlenişinde projeksiyonun ve akıllı tahtanın kullanıldığını ve kullanılmaya devam edileceğini belirtti.Derste işlenen konuların ders sonuna doğru mutlaka değerlendirilmesi gerektiği, varsa eksikliklerin ek çalışmalarla giderilmesinin önemi üzerinde duruldu.
Müdür yardımcısı Reyhan YİĞİT merkez tarafından gönderilen oyunların ve kööm çalışmalarının başarının artırılmasında yararlı olacağını belirtti.
Öğrencilerin sevilerine uygun olan kitapları okumasının başarıyı artıracağı vurgulandı.
4.ÜNİTELENDİRİLMİŞ YILLIK VE HAFTALIK PLANLARIN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ
Ünitelendirilmiş yıllık planlar incelendi ,ikinci dönem işlenecek konular ve süreleri gözden geçirildi.Haftalık yapılan planların çalışmalara olumlu yönde etkilediği vurgulandı.Çalışmaların yıllık ve haftalık planlarda belirtildiği şekliyle aksamaya meydan vermeden uygulanması kararlaştırıldı.
5.DERSLERİN İŞLENİŞİNDE UYGULANACAK YÖNTEM VE TEKNİKLER
Yeni proğrama uygun olarak derslerin işlenişinde ezberden uzak,öğrencinin yaparak yaşayarak öğrenmeye yönlendirilmesi ve bu ortamının hazırlanması gerektiği belirtildi.Öğrenciye bilgiyi veren değil öğrenciyi bilgiye ulaştıran,öğrenciyi problemler karşısında çözüm yolları üretebilen , sorgulayan bir eğitim öğretim tekniklerinin uygulanması ,yeni öğretim proğramının öğretmen merkezli değil öğrenci merkezli olduğu zümre öğretmenleri tarafından vurgulandı.
6.TEMİZLİK VE SINIF DÜZENİ
Süleyman ERDOĞAN :Öğrencilerimizin okula temiz ve düzenli bir şekilde geldiğini belirtti. Sınıflarımızı görevliler tarafından düzenli şekilde temizlendiğini ifade etti.Birinci dönemde olduğu gibi her gün bir veya iki öğrencinin sınıf içinin kontrolü ve teneffüslerde sınıfın havalandırılması için görevlendirilmesinin uygun olacağını belirti.
7.OKUL,ÖĞRETMEN VELİ İLİŞKİLERİ
Mithat DOĞAN:Veli toplantılarının yönetmeliğe uygun olarak okul yönetiminin belirlediği ve öğretmenin ihtiyaç duyduğu zamanlarda yapılmasını uygun olacağını belirtti.Başarının artırılması için veli,öğretmen ve okul yönetiminin birlikte çalışmasının mutlaka gerektiği vurgulandı.
Reyhan Yiğit:Velilerin çocukları ile yakından ilgilenmeleri,eğitim öğretim sürecinde öğretmenle birlikte hareket etmeleri için velilerle sürekli irtibat halinde olunması gerektiğini belirtti. Veli görüşmelerinin planlamaya bağlı kalınmaksızın yapılması gerektiğini,özel durumu olan öğrenciler varsa velileri ile bire bir görüşülmesinin önemini izah etti. Veli görüşmelerinde çocukları hakkında detaylı ve doğru bilgilerin verilmesinin gerektiğinin önemini vurguladı.
8.ÖĞRENCİLERİN OKUMA ALIŞKANLIĞININ GELİŞTİRİLMESİ İÇİN YAPILACAK ÇALIŞMALAR
Öğrencilere kitap okumanın öneminin nedenleriyle anlatılması.Her gün ilk derste 10-15 dakika öğretmenle beraber kitap okunması. Okul kütüphanesinde her hafta düzenli olarak 1 ya da 2 saat kitap okutulması.Veli işbirliği ile yatmadan önce yarım saat kitap okuma alışkanlığı kazandırılması.Hafta sonlarında en çok kitap okuyan öğrencilerin ödüllendirilmesinin yararlı olacağı vurgulandı.
9.ÖLÇME,DEĞERLENDİRME ,PROJE VE PERFORMAN GÖREVLERİ
Süleyman ERDOĞAN: 2.Sınıflarda yazılı sınavların olmadığı için öğrenci başarılarının ölçülmesi ders içi etkinlik ,proje ve performans görevleri ile değerlendirileceğini belirtti.
Buna göre proje ve performans görevlerinin temalara uygun seçilmesi ve öğrencilerin severek eğlenerek birlikte yapabilecekleri şeklinde olmasına özen gösterileceğinin üzerinde durdu. Birinci dönem proje görevi verilmediği için mutlaka her öğrencinin en az bir proje görevi alacağı belirtildi
Mithat DOĞAN söz alarak işlenen konuların öğrenilip öğrenilmediğinin değerlendirilmesi gerektiği,öğrenilemeyen konuların tekrar edilmesi ,öğrenmede sıkıntı çeken öğrencilerle ek çalışma yapılmasının önemini vurguladı.
10.DİLEK VE TEMENNİLER
Müdür yardımcısı Reyhan YİĞİT: 2012-2013 Eğitim Öğretim yılının 2.döneminin ülkemize, milletimize , şehrimize ve okulumuza hayırlı ve başarılı olması dileğiyle toplantıyı son verildi.
Süleyman ERDOĞAN Mithat DOĞAN Reyhan YİĞİT
2-A Sınıf Öğretmeni 2-B Sınıf Öğretmeni Müdür Yardımcısı
OLUR
18.O2.2012
Abdullah Uğur ÖZKALDI
Okul Müdürü
2. Sınıf 2. Dönem Zümre Toplantısı indir
0 yorum:
Yorum Gönder